zaterdag 14 maart 2009

Kantklos jubileum



Vandaag was de dag dat de kantkloskring De Hoeksche Keuvels waar ik lid van ben 5 jaar bestond. We hebben vandaag een workshop gehad van mevr Van den Herik uit Gouda. Het was de bedoeling dat we een Edelsteen van Kant gingen maken. Om 10 uur gingen we aan de slag en dit is het tot nu toe. Hij moet nu afgehecht worden en de binnenkant gemaakt en dan moet het gesteven worden en komt het op een standaard te staan. Dus word vervolgd....... het was een leuke dag.

5 opmerkingen:

Marja zei

prachtig lenie!
ik blijf het heel erg knap vinden dat klossen........
en erg mooi!
x marja

Unknown zei

Wat een prachtige diamant al! Geweldig zoals je dat maakt, en zo snel!

Annebeth zei

Zo dan heb je een hoop gedaan op 1 dag. Ik vind het wel apart met die kleurtjes, bij kant denk je toch al snel aan wit. Het is weer eens wat anders.
Gefeliciteerd met je kantklosclupje!

Joke zei

Lenie ik vind het toch wel heel erg leuk hoor waar eens iets anders dan een gewoon kleedje
Joke

Debora zei

ja leuk!! Heel mooi geworden zo Lenie. Fijn om te merken dat er meer geklost wordt dan ik dacht.
groetjes debby